Comune di Sant'Anna Arresi
Portale Istituzionale

S'Ufìtziu de Limba Sarda de Arresi in sa retza / Lo sportello di Lingua Sarda di Sant'Anna Arresi “on line”

Pubblicata il 08/02/2021

S'Amministratzione comunale de Arresi e s'Ufìtziu Cultura pro fàghere cosa agradèssida  a is tzitadinos e tzitadinas at detzìdidu chi s'Ufìtziu de Limba Sarda at a fàghere servìtziu galu in sa piataforma  Whatsapp Web pro èssere prus a curtzu a is chi bolent faeddare,  lìgere o  iscrìere in sardu o bolent ischire calincuna cosa de prus de s' istòria nostra.
Finas a oe s'operadora chi est trabballende dae domo pro neghe de su Covid-19 si podiat cuntatare  solu o telefonende a su nùmeru 389 01709 opuru mandende una “e-mail” a: cultura.sarda2020@gmail.com.
Is tzitadinos e is tzitadinas  podent iscriere unu messàgiu WhatsApp o una e-mail  o telefonare a s'operadora chi ddis mandat unu alliòngiu (link) pro si collegare a sa piataforma.
 
S'Ufìtziu de Limba Sarda de sa Comuna de Arresi est in servìtziu:
 Chenàbura  a merie h. 15.30 – 20.30
tel. 3890191709
“e-mail”: cultura.sarda2020@gmail.com
 
 

 
L'Amministrazione comunale di Arresi e l'Ufficio Cultura, per fare cosa gradita ai cittadini e alle cittadine, ha deciso che lo Sportello di Lingua Sarda farà servizio anche sulla piattaforma  WhatsApp Web per essere più vicino a quei cittadini e cittadine che desiderano parlare, leggere o scrivere in sardo o che vogliono sapere qualcosa di più della nostra storia .
Sino ad oggi l'operatrice che lavora in modalità “Lavoro Agile” a causa del Covid poteva essere contattata soltanto  chiamando il numero:3890192709 oppure mandando una “e-mail” a:
cultura.sarda2020@gmail.com
I cittadini e le cittadine possono mandare un messaggio WhatsApp o una “e-mail”  o telefonare all'operatrice che gli manderà un link per collegarsi alla piattaforma.
 
Lo Sportello di Lingua Sarda del Comune di Sant'Anna Arresi svolge servizio:
Venerdì  sera dalle ore 15.30 alle 20.30
tel. 3890191709
“e-mail”: cultura.sarda2020@gmail.com
torna all'inizio del contenuto